Alla inlägg under juni 2009

Av Henrik - 6 juni 2009 23:42

Idag körde jag dubbelpass. Först var det rullskidor på. Andra gången jag stod på ett par rullisar och fy vad läskigt det var i början.

Om man ramlar så lär man slå sig duktigt för asfalten är som ett grovt sandpapper, sen så har jag bara helmut på huvudet, inga andra skydd.

Men det gick rätt okej ändå.

Sen bjöd bror på mat innan vi gav oss ut i vildsvins-skogen för att köra orientering. Vi hade 6 korta banor som var gafflade så vi körde matcher mot varandra. Men det var så stenigt så vi avbröt matchandet och tog det lite lugnare. Vildsvinen hade varit nästan överallt och bökat runt så det kändes lite läbbigt för dom lär ha legat inne i hålorna och sovit. Tur man inte är där då mörkret kommer för då lär det vara liv och rörelse där.


Nu i kväll hade jag sett frame emot Sverige-Danmark. Men vilket skitmatch. Torsk med 1-0 och VM-chansen är i praktiken borta, skit!


Nu ska en trött Henrik gå och sova så jag vaknar pigg och alert i morgon. Funderar på intervaller om benen känns okej för just nu är jag rätt mör i kroppen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards